marți, 17 februarie 2009

True Colours

Miez de cenusa, inca pastrand amintirea focului ce a creat-o...sau poate albastru, galben, verde, ocru, o tusa aleasa la intamplare de pe paleta unui pictor impresionist....care e culoarea pe care o simtiti umpland ziua ce tocmai se scurge? Cum ati defini-o? Raportata la ce? Evident, la starea de spirit, vor raspunde cei mai multi. Daca mi-e bine, atunci ziua e portocalie sau poate lila, iar daca nu, ce-mi pasa? Cine sa-si mai bata capul si cu culorile astea?!

Imi place sa respir culoare prin toti porii...uneori am sufletul auriu precum miezul unei caise coapte, alteori gandesc in nuante calde de pamant sau zbor pe ceruri impestritate de calduri trecatoare, ce stiu sa imprumute insa fosnetul cald al clorofilei...nu imi vine sa cred ca nu e nimeni care sa fi auzit iarba cum creste, care sa nu se fi umplut de verde sau caruia sa nu ii fi inflorit zambetul in trandafiriu de petale...trebuie doar sa inchidem pentru o clipa ochii si sa ne aducem aminte de noi insine...

Eu gasesc de multe ori acolo, in spatele pleoapelor inchise una dintre cele mai mari temeri ale mele - o invazie a cenusiului care ar inghiti toate celelalte culori, pentru totdeauna....Asadar, ce culoare are ziua de azi pentru tine?

Un comentariu:

  1. Cred ca gri perlat,e ceata la Satu Mare,sper insa sa apara soarele...oare ce combinatie va iesi?gri cu portocaliu?hmm!!!!aiurea ca si gandurile mele de la o vreme incoace...o combinatie bizara de culori...

    RăspundețiȘtergere